Zeynep228 bebeğim 13 aylık gücüm yetse ikinciyi şimdi bile yapardım evlat çok tatlı bir şey. Eşim destek olur ama gün içinde çalışıyor doğal olarak büyük yük bende. Annem kaynanam gelip yardım etmezler herkesin kendi sorumluluğu var. Anca doğuma gelirler ilk 1 ay yardımcım olur.
Bebeğim büyüyüp ben rahatladıktan sonra rahatımı bozmak zor gelir mi acaba diyorum. Ne güzel yemeğini yiyor gece uyuyor tuvaletini öğrenmiş. İkinciye sıfırdan öğreticem. İkisini bir büyütmek daha zor tabi kafam çok karışık 🤣