Merhaba Anneler
Bugün bebeğimi üniversite hastanesinde Prof. Doktora götürdüm, elinde mercek arkadan ışık tutup baktı ve bence gözleri 7 derece değil dedi 🙏 3- 3.5 olabilir dedi, gözleri çeken cihaz hızlı çektiği için yüksek çıkıbiliyor dedi, tabi kayma için gözlük kullanması gerekir dedi ama diğer doktorlar gibi 5-6 derece değil 3.5 derece iyidir dedi, kayması düzelebilir mi, derece düşer mi diye sordum olabilir dedi 4 ay sonrasına randevu verdi.
Not: Bana 2 farklı özel hastanede 7-7.5 denmişti, 5-6 numara gözlük verilmişti, doktorlardan biri yine prof. du
Biraz ferahlamak ile birlikte kafam hala karışık.
Sizlerde durum nedir?