Merhaba Anneler durum güncellemesi paylaşıyorum:
Biz 3.5 numara gözlük kullanmaya başladık 2 hafta olacak.
Sürekli çıkartıp fırlatıyor; lastik, ip hiçbiri işe yaramadı, bazen çıkartıp elinde sallıyor
Alışma sürecindeyiz ama dikkatimi çeken şu oldu, gözlüğü çılartınca hemen kayıyor artık gözleri(şaşı gibi) ve bu durum beni tedirgin etmeye başladı.
Gözlük takılıyken de yakın nesnelere bakarken kayıyor ama gözlüksüz kayma çok daha fazla.
Ne dersiniz zamanla düzelir mi?