btln Hanımlar gerçekten teşekkür ederim, herkes kendi bebeğimin durumunu faydalı olur diye yazmış, çok sağolun, iyi ki varsınız ❤
btln Bana 2 doktor da gözlük önerdi 7 hipermetrop düzelmez genetik dendi ama annelik içgüdüsü içim rahat değil önümüzdeki hafta üniversite hastanesine götüreceğim inşaallah. Bu kadar kaygılı olmamın sebebi gözlük başlandığında geri dönüşü olmuyor 18 aylık ve 18 yaşına kadar kullanması gerekebilir 😢 Eğer kendiliğinden düzelme ihtimali varsa ve bunu bir hekimden duyarsam içim biraz olsun rahat edecek.
ballilar btln Lütfen üzmeyin kendinizi ben de ilk başta çok üzüldüm hatta anneannesi hala daha çok üzülüyor. Allah dermansız dert vermesin neler neler var. Benim eşim de var iki yaşından beri gözlük kullanıyor. Çok şükür daha ciddi bir şey olmasın da gerekiyorsa gözlük kullansın. Büyüdüğü zaman da lens de kullanabilir; eğer çizdirmeye uygun olursa gözleri çizdirir de.
ballilar btln elinizden geldiği kadar parka çıkarmaya çalışın yaz geliyor inşallah bol bol dışarıda takılın eğer imkanınız varsa. Bizim evin muhiti müsait değil pek; kızımız için taşınacağız inşallah. Yeter ki daha fazla ilerlemesin gözünün derecesi.
defne3 btln bnde Pamukkale üniversitesi hastanesine götürdüm 6 ay sonra kontrol dedi ama bn biraz daha erken goturcem
btln defne3 Bizde de 2 gün peş peşe damlalı ve damlasız bakıldı bu hafta tekrar bakılacak umarım damlanın da zararı yoktur 🙁
ballilar btln merhaba öncelikle çok geçmiş olsun. Benim kızımda da bir ay evvel çıktı 26 aylık. Aniden iki gözü birden içe doğru kaymaya başladı. Damlalı ölçümle5.75 5.25 hipermetropi çıktı. Şu an gözlük kullanıyoruz . Başlangıçta hiç kullanmadı kızım 1 dakika takıp çıkarıyordu ; ama çok şükür alıştı artık kendi kendine takıp çıkarıyor. Hangi şehirdesiniz? İstanbul Topkapı Liv Hospital’de Prof Ali Rıza Cenk hoca var; forum’da çok araştırdım sağ olsun oradaki bir arkadaştan öğrendim. Bu hocaya götürdük. Doktorumuz bu çocuk evde durmayacak sokak çocuğu olacak dedi uzaklara bakacak dedi; yakın aktivite yapmayacak dedi. Hatta ben hocaya’ hocam çok fazla aktivite oyuncağımız var ne yapacağız dedim’ en fazla 1 saat öneriyorum dedi düşünün.3 ay da bir kontrole gideceğiz. Ekran falan varsa hayatında tamamen çıkarın; derecesi yüksek olduğu için uzun bir süre gözlük kullanması şart benim kızım da öyle maalesef. Yoksa ameliyata kadar gidiyor kayma.
btln ballilar Vakit ayırıp uzun uzun yazmışsınız teşekkür ederim, tüm öneri ve tavsiyeleriniz dikkate alacağım. Yol gösterici oldu bana 😇🙏
babyyyyyyyy ballilar merhaba doktor iyileşme süreci hakkında bilgi verdi mi acaba tahmini olarak en azından
babyyyyyyyy ballilar benim kızımda 27 aylık bizde Ali rıza beye muaneye olduk 2 gün önce evet çok ilgili bi doktor ama aklıma takılan 3 yaşa kadar düzelebiliyor diye okudum çoğu yerde eğer gözlük kullanmazsam düzelir mi kendiliğinden diye çok düşünüyorum bizimde 4.75 çıktı ölçümlerimiz kayma da var ama çok belirgin şekilde değil bu yüzden düzelir mi kullanmazsam diye düşünmeden duramıyorum gözlüğü sürekli çıkarıyor çünkü ama düzelmeme ihtimali de kafamı çok karıştırıyor ya ilerlerse diye
btln ballilar Çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için, umarım en kısa zamanda iyileşir bebişler, gözlüğe bile ihtiyaçları kalmaz. İnsan beklemediği yerden olumsuzluklara karşılaşınca şaşırıyor ama dediğiniz gibi Rabbim dermansız dert vermesin. 🤲
ballilar btln öyle gerçekten insan anne olunca gerçekten çocuğunun tırnağına taş değmesin istiyor. Bir de küçük bebeğim var o da 3 aylık; kızımq çok üzüldüm sütüm azaldı birden düşünün o kadar etkiledi. Ama sonra dedim buna şükür, gözlükte taktı çok daha şeker bir kız oldu
ballilar babyyyyyyyy merhaba bizim kaymamız çok yüksek; o yüzden gözlük kullanacak; sürekli dışarda olacak dedi. Şu vakitte artık geçer; gözlüğü takmaz demedi. Bize inşallah ameliyata gitmeyiz dedi. Maalesef kaymamız yüksek olduğu için birincil amaç onun düzelmesi.
ballilar babyyyyyyyy açıkçası benim eşim de öyle olduğu için ve 2 yaşından beri gözlük kullandığı için emin olamıyorum; inşallah inşallah düzelir ama pek umutlu değilim maalesef; doktor zaten bize büyüyünce de babası gibi gözlük takar dedi. Yeni başladıysanız endişelenmeyin, üstüne çok gitmeyin bebeğinizin; alışıyorlar takmaya çünkü. Ben de hiç takmayacak ne olacak nasıl yapacağız diye endişeleniyordum ama alıştı şükür.
zeyn02 babyyyyyyyy merhaba son durumunuz nedir.Azaldı mı veya geçti mi? Bizim gözle görülür azaldı 2,5 yaşında
btln bebemiz Ben ayrıca çocuk ın bir göz doktoru var mı bilemiyorum Bence genel bütün göz doktorları bakıyor ancak bazı göz doktorları bebek ve çocuklarda daha iyi; yayınladığı makalelerden ve öz geçmişinden anlaşılıyor Hatta bazıları tv programlarına falan katılmış oluyorlar, sosyal medyaları da aktif genelde.Ben hem çevremdekilerin tavsiyesi hem de araştırmalarım üzerine gittim doktora.