defne3
Ne sıklık ile baktırdınız acaba? Bir de her gidişiniz de damlalı ölçüm alındı mı?
Bizim 2 gün peşpeşe farklı doktorlardan damlalı/damlasız ölçüm alındı
9 gün sonra üniversite hastanesinde damlalı ölçüm alındı
Acaba bir zararı olur mu bu kadar sık damla damlatılmasının?
Doktor olmaz dedi ama yine de emin olamıyor insan, huzursuz oluyor çocuk 😞