mervekzly Benim bebegim de 17 aylık ayni sekilde, butun bebekler bu sekilde davraniyor 😊 bu cok normal, bizim icin en zor zamanlar. Öncelikle herkesin bebeginin bu aylarda, ayni davranislari sergilemis oldugunu ögrenmiş olmaniz yarindan itibaren kiziniza olan tüm yaklasimlarinizi degıstirmeniz gerektigini gösterir. Vurmayi sizden ögrenmiş, bu davranisi acil birakmalisiniz ve bebeginiz size vurdugu zaman güzellikle defalarca yanlis oldugunu anlatmalısınız. Sizden ayni davranisi görmezse zamanla unutma şansı yüksek.
Ben de sifir destek ile bebegimi buyutyorum. Gun icinde bir saniye bile oturmuyorum hatta tuvalete, dusa giremiyorum. Park yatagina biraktigim an agliyor. Haftanin 3 4 gunu disari cikarak bu zamanlara geldik. Kuzenleri ile daha fazla zaman gecirirse iyi olur. Benim oglum da kuzeni ile olunca ki kuzeni 4 bucuk yasinda cok guzel oynuyor, bana dönup bakmiyor bile, cok mutlu oluyor. Gun icinde benimleyken her an oynamak istiyor ve oynuyoruz da ama belirli bir aydan sonra daha fazla sosyallesmeye, kendi akranlari ile zaman gecirmeye ihtiyac duyuyor. Bu cocuga saglanmadigi zaman da evde her gun dön dolaş ayni döngüye giriliyor.
Destege ihtiyaciniz var, anneniz bir yakininiz yardim edemez mi?