Rica ediyorum linçlicek biri yazmasin..
19 aylik bir tane kızım var aşırı enerjisi yüksek biri yani duru yok ben degerler eğitimi öğretmeniydim bu arada evlenince bıraktım yani isim cocuklarla anaokulundaydı neyse yani anliyorum çocuk dilinden ama Dusunmeden de edemiyorum bekim çocuğumda problem mi var diye yetişemiyorum enerjisine sabah uyandi odamiza geldi mesela direk cekmeceleri gurcaliyor kilitleri var bu arada aciyor neyse 10 kere yapiyor bu oslevi hayir olmaz tatlilikla anlatiyorum aglayarak odayi kapatip odaya gidiyorum gun başladi maratonum daha dogrusu yemei yapicam ayaklarimda dolaniyor ağlıyor dogudugunda beri oyle mutfakta is yapayim kıran giriyor resmen kucagimda sakin duran bebek degil milletin bebegi kucagina alinca annesinin yada babasının omzuna yatiyor valla kiskaniyorum
Ben ya ben bilmem kizimin sakince yattigini mesela olmaz hayir diyorum sesimin volümu yukseliyor diyorum ki kizim guzellikle anlatıyorum niye anlamiyorsun sesiki yukseltiyorsun diyorum o da banna anneeee siyor kiziyor güya o da bana eliyle vuruyor olmaz diyorum hayir devam efoyoru vurmaya bi iki uyariyorum dayanamayip poposuna vuruyorum ağlıyor ediyor batismak icin gel sarilalim ofkesine gecince yani sarilip ozur diliyorum öpup barisiyoruz ama bu gun icinde kaoslari bitmiyor kitap okicam sakin biri degil kitaptalaei raftan hep yere atıyor benim ki boyle ya tek iitaplar atilmaz okunur diyorum bi iki kitabi o veriyor ben diziyorum bi yarim saate odasinda yine yerde kizim niye yaptin olmaz soyorum tekrar maraton basa dönüyor yemei yedirxem ittir kaktır sanleyeleri tek tek geziyor masada yani enerjisini nasil aticam resim yapalim doyorum yok zavdemiyorum çok yoruldum ya vallahi yoruldum o pedogog mu psikikolog ku surekli karsima cikiyor yok cocuga bagirmayin kizmayin vallahi eigitimci olarak ben anlamiyorum fitrat geregi diktator biriyim zaten hep duzen ve disiplin severim bi fikir verin benim cocugum mu boyle otizim mi dehbt mi ne ondan mi anlamadim yahu