mervekzly cocugunuz gayet normal. Benim oglum da böyleydi belki daha beteri . Ayni cekmeceyi günde 15 kere yere dökerdi, içindekilerin etrafa sacardi . Ama bunlar normal şeyler merak ediyor .
çocuklarda tekrarlayan davranışların olması normaldir, Bir Eğitimci iseniz Bunu zaten bilirsiniz. Ayni eşyayı belki 30 kere yere atarlar, eğitim kitaplarında bunun icin koca başlıklar var. Cocugun evreni keşfetme çabası sonucu bunlar
Ancak sizin tepkileriniz aşırı
Bağırmak, vurmak 19 aylik bebeğe
Cocugunuz normal
Sizin davranışlariniz normal degil
Cocuk sizin diktatör ya da panik atak durumlarınızi bilemez ki
Biraz daha sakin olmaya çalışın,