Dyglilaa isyana gerek yok cnm çünkü sende eğer postlarına bakarsan hep sağlık postları az yorum deprem ve ürünle ilgili oneriller yorum almis ama bebegin göbeği morarmis menenjit asisi gibi... postlara az yorum.gelmis herkes her konuda fikir sahibi değil heleki konu sağlık ise en son actigin post mama reddi bunun sebebi cok ve dr bile buna bir tedavi bulmamis bogazdan olabilir demis eger burdaki yorumlara göre ileştirme olsaydı emin ol.hepimiz yazardik ama.konu bebek ve sağlık lütfen sende düşün sonra isyan et bide dün açmışsın posttu bu sabah 12 e kadar kids yoktu ondan dolayıda görünmemiş olabilri sende dunden beri girmemissin farkında degilsin kimse cevap.vermiyor sanıyorsun sadece..