Duhamm-91 yazdığım yazıyı okuyorum mama reddi DİE bir şey görmüyorum biberonu reddidiyor mamayı şırınga ile içiyor biberon ile içmiyor demişim. Örneğin biri diyebilirdi o dönemde diş çıkardığı için istemeyebilir DİE sonuçta ilk tecrübe birbirimizden destek almak için bu forum var bende başından geçen olmuştur Farklı bi yöntem uygulamıştır bende ona göre hareket ederdim ama post aşağıda kalınca ve daha öncede açtığım postum cevap görmeyince böyle bir post açma gereğinde bulundum. Ama her postta linç tayfası olduğu gibi burayada uğramadan edemediler. Genede anlayandanda anlamayandanda Allah razı olsun ne diyim. Dilerim yaşadığım bu dönemi yaşamazlar.