Rzgr teşekkür ederim.
zaten bizim yaşadığımız olayı yaşayan bir anne vardır elbet belki bir çözüm bulmuştur DİE açtım ama gene diyorum belkide bilen bir anne vardı ama aynı açılan konular yada saçma olan konular yüzünden aşağıda kaldı. Bende hep çocuklarımız için sorulan postlarda değilim ama ağırlığımı o tür postlara veriyorum. Elbette diğer postlarada cevap yazıyorum ama benim istediğim önceliği forumun amacı olan çocuklarımıza vermemiz eşe kaynanaya değil. Ne yazikki şuan şu postta anlamak istemeyen işi hemen dalgaya linçe çeviren varki gerçekten üzülüyorum.