Prensesannesi32 Balbulutu bizde baby toys blade kirmizi olanı beğendik biraz daha küçük bizimkisi bütçe de ona goreydi zaten 7.775 civarı idi
Balbulutu Prensesannesi32 oda güzel canım aman ne olcak sanki. Benimki büyük anlıyor o yüzden bunu istiyorum diye babasına attık. Onun taşıma kolu vr bende onu sevdim aslında ilk ama işte
Prensesannesi32 Balbulutu heveslerini alsınlar iste avm ye falan gittik mi çok ağlıyor orda akullu arabaları falan görünce ondan dayanamadım 1 ay sonra 3 yaşına girecek doğum günü hediyesi olsun diye almis olduk rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin
Balbulutu Prensesannesi32 Amin inşallah canım işte benim aptallığım 2. 500 sattım arabasını sinirle 🥴 birinden görünce sürekli söylüyor arabam nerde diye. 🤷🏻♀️ Alıp kurtulalım güle güle kullansınlar
birprens_birprenses Balbulutu bende almayı düşünüyorum bugün ki indirimi kaçırdım pazar ve pazartesi tekrar var iki bebeğim var 2 ve 1 yaşında o yüzden çift akülü araba arıyorum 20 bin Ken fiyatı indirimle 13 oluyor
zezelik85 Benim kızım da 28 aylık. çok istiyor akülü araba. 4-5 yaşınakadar kullanabileceği model var mı acaba. Çünkü bazıları çok küçük görünüyor. Manevrası kolay bir şey olursa çok iyi olur
birprens_birprenses Balbulutu artık tam birey olma zamanı çok zor beğeniyor sanırım kolay geçiyor mu günleriniz büyüdükçe rahat oluyor mu
glz2 Balbulutu grisini 11565 e 6 taksite aldım şuan bizim aldığımız renk yok ama diğer renkleri stokta mevcut https://ty.gl/suv0tqulilmak