Balbulutu konudan bağımsız, akülü arabayı eşim daha ben hamileyken almıştı A101’den 😂 uzun süre kutulu şekilde kaldı sonra binebilecek yaşa gelince çıkardık geçen sene yazdan beri bahçede duruyor içinden geçtiler bizimkinin 😂 günlük bir tur mahalleyi gezmemiz lazım 😄 bir de müzikli falan arabaya biniyor anahtarını kendisi takıp ilk iş müziği açıyor ondan sonra harekete geçiyor ve bu arabayla manevraları falan o kadar iyi ki ben bizim arabayı oğlumun akülüyü kullandığı gibi kullanamıyorum 😂