2_oglanannesi bebekler organ bozukluğu zeka geriliği organların işlevlerini yerine getirememe durumları oluyor internete yazarsanız dopan bebekleri görürsünüz zaten. Benim doğmasını engellemediler kendi kalbi durmuştu 13 haftalıktı ama geriden geliyordu gelişmemişti. Doğduğunda da zaten her yeri ödem topluydu kalbi kafası yani 13 haftalıktı ama her yeri her şeyi belliydi organlarıda ödemliydi. Zaten bu gebelik keyfiye sonlandıramıyorsun 9 tane doktordan heyetten geçmiştim ben. Bütün doktorlarda yaşasa bile sonlandırmanı öneriyorlar. Doğanlar yoğun bakımda kalıyormuş eve çıkma durumu olmuyormuş şanslıysa o da doğuyormuş. Anne karnında vefat eden zehirleyende çokmuş bizim tam 2 li taramaya denk geldi o zaman öğrendik 2 li tarama için olasılık diyorlar ama benden alınan örnekler sonucunda 2 li tarama da bu hastalık yüksek oranda çıkmıştı. Genetiğe gitti orda da kesinleşti derken nir sürü test vs yaptırdık sadece 2 tane bölünmesi gereken kromozomun 3 tane bölümmesi sonucu saniyelik olan bir şeymiş