Slmm2006 Şimdi nasıl oluyor bilmiyorum. Ama normal doğum yapacak. Düşük dediği o. Ben 2008 yılında yaptım öyle. Spina bifida çıkmıştı. Beyin dokusu kuyruk sokumun da oluşmuş. Başı büyüktü. Kendim de 18 yaşımdaydım. Doktorlar olmaz yapamazsınız dedi o zamanın imkanları kısıtlı. Suni sancıyla normal doğum yaptım. Suni sancılı serumla verdiler bana etki etmedi. Sonra hapı oluyor onla verdiler hem aşağıdan hem ağzımda eriterek o zaman işe yaradı. Normal doğum gibi yaptım. Sadece aşağıdan kesi yoktu küçüktü tabi. 1-2 sefer nefes aldı sonra vefat etti. Biz aldık hastane de bırakmadık. Şu an mezarı var.tabi içimde parça kalmış mı diye bakıyorlar temizliyorlar. Herkesin süreci farklı olur. Benim ki kaç sene önce yani. O zaman ki imkanlarla şimdiki imkanlar çok farklı.