albaayrk çok geçmiş olsun bize de takıldı yapay damar diye geçiyor sanırım şuanda adııı yanlış hatırlamıyorsam vaks işlemi yapıldı yani ameliyat yapılan yerdeki cildi kapatmadılar orada sıvı birikimi olmuş oraya bir hortum takıldı sıvıyı çekmesi için direnlerden sonra bu işlem yapıldı bugün 21. günümüz hala yoğun bakımda