balimbalbal merhabalar çok geçmiş olsun herkese öncelikle sizin bebeğinize de acil şifalar diliyorum. Bu yollardan 2020 yılında geçtik. Ağır bir ameliyat geçirdi oğlum. Tapvd idi tanısı. 2 ay yoğun bakım süreci sonrası kavuştuk. Şuan 6 yaşına bi kaç gün kaldı. Senede 1kere kontrolü var hamdolsun iyi durumda burada ki anneler görüp sevinsin istedim. Zor sürec tabiki ama bebeklerimiz çok güçlü ve bizi hissediyorlar. Rabbim tam sağlık versin bir daha yaşatmasın inşallah. Biz Ankara bilkent şehir hastanesinde ibrahim ece ve denizhan bağrul hocaya takipliyiz. Ameliyatı Başak hoca ve ata hoca yaptı. O dönem şansımıza Prof. Dr. İrfan taşoglu hoca da vardı.Doktor çok önemli inşallah iyi doktorlara denk gelirsiniz 🌸