balimbalbal kızım bir yaş 4 aylık geçen cuma avık kalp amilyatı oldu bizimki avsd yani iki büyük deliği vardı kapakta vel gün yoğun bakım 2 gün servis yattı taburcu oldu enfeksiyon grıp dikkat ediyoruz bebekler çabuk toparlanıyorlar yanımdaki bayan damardı biraz zor geçti onunki ama en sonunda güzel toparladı tabi zorlu oluyo kalp sonuçta Rabbim sizin de yardımıcınz olsun korkmayın çabuk toparlanıyorlar güzel dikkâtli bakımla tekrdan geçmiş olsun