jollyrosee teşekkür ederim, biz hacettepede mustafa yılmaza ameliyat olduk çok memnun kaldığımız bir profesör çok tecrübeli kızımın ameliyatı çok riskliydi hatta bazı doktorlar ameliyat bile olamaz kaldırmaz dediler ama çok şükür o bizi rahatlattı allahın izniyle de sorunsuz geçti, iki aylıkken olmuştu şu an 20 aylık doktor kontrollerimiz illa ki var ama ilaç kullanımı bile bitmek üzere tamamen normal hayatına devam ediyor bebeklerin vücudu çabuk toparlıyor