Merhaba ben kalp damar hemşiresiyim. Ciddi bir anomali süreç çok zor çok yıpratıcı. Genelde 2 ameliyatla düzeltiliyor. Normal hayatına dönen bebeklerde oluyor tabi ama bazı annelerle konuşuyorum hala hep sıkıntılı geçiyor hayatları.sürekli kontrol, hastane falan .bazen normal bir grip bile olsa çocuğu kalp damara yönlendiriyorlar. Çok geömiş olsun