uykusuzanne872 prensesko yanlış hatırlamıyorsam 3 yırtık vardı. İlk kirlenmelerim ortalama 7-8 gün sürüyordu kendiliğinden geçiyordu. En son 1 ay seke seke gezince dayanamadım gittim doktora. Sizede çok geçmiş olsun
baharlivaa NaimeYilmaz merhaba yatay menisküs yırtıgı var dizimde bide efizyon quardis mi diyorlar bilemedim ama☺️ ön bacak o kasımda incelme olmuş benim yaşadınız mı duydunuz mu böyle bir şey
hindilisalam baharlivaa hayır çünkü doktorum egzersiz vermişti güçlendirmen gerekiyor demişti onları yaptığımdan olmadı sanıyorum
hindilisalam baharlivaa hayır üst bacak güçlendiren ne kadar hareket varsa yaptım ama önce fizik tedavi ve buz, biraz ağrılarım azalınca başladım
baharlivaa hindilisalam ay benim incelmiş iki santim egzersiz yapılacağını da bilmiyordum ki geri düzelir mi acaba duydunuz mu hiç böyle bişey olabiliyormuymuş
uykusuzanne872 baharlivaa ameliyat sonrası egzersiz verdi doktorum ondan dolayı bir problem yaşamadım
annisoldum prensesko benim babam bu yüzden ameliyat oldu. Ameliyat sonrası hızlı toparladı ama şimdi onunda diğer bacağında problem var onu ameliyatsız dizlikle geçirmeye çalışıyor ama geçmiyor maalesef
esrabade prensesko merhaba geçmiş olsun çömelince kalkarken mi ağrıyı hissediyorsunuz ve şişlik oldumu dizinizde
prensesko esrabade şu an her türlü hissediyorum ağrıyı fizik tedaviye gittim geçen hafta ağrı 1 E kadar düştü ama fizik tedavinin bittiği gün biraz zorladım ağrım başladı
uykusuzanne872 esrabade şişme olduğunu hatırlamıyorum ama uyuşma oluyordu . Karıncalanma gibi batma oluyordu
esrabade prensesko aynısı bende var ağrım özellikle çömelince ve kalkarken oluyor dr gittim ilaç verdi gecmezse bayramdan sonra gel mr cekelim dedi bana da