prensesko anneminde aynı sizin gibi bir senedir agriyodu kolejen içti romatizmal ilaçlar içti ağrı kesiciler hiç biri fayda etmedi bir ay önce ameliyat oldu 3 hafta basamadi üstüne ama eskiye göre ağrısı baya gtti ve hayatı daha kaliteli hale geldi 3 haftadır da fiziğe gidiyo ve fizyoterapide aldı çok iyi geldi zamanla daha iyi olacak inşallah bu yırtığın bı çaresi pek olmuyo gtmedigi doktor kalmadı yani