berkusbalii alpaslanmom_ oh içimi rahatlatan bı yorum daha çok teşekkür ederim. Peki doktor herhangi bişey yaptırmış miydi size
alpaslanmom_ berkusbalii hayır hiç böyle bir şeyden bahsetmedi bile çocuk şiş doğuyor zaten 2 3 gün sonra ölçüldüğünde bile 36 çıkmıştı düşünün anca ödem falan iniyor d
betvet berkusbalii benim bebeğim de 37 haftalık doğdu baş ölçüsü 32 sizinki gibi . 1. Ayında 39 cm 3. Ayında 42 cm ölçüldü hiç bir doktor kafası büyük demedi ta ki 4. Ayında sağlık ocağına gidene kadar 🥹 kafası biraz büyük endişelenmeye gerek yok doktora gittiğinde bi sor dedi bende ertesi güne randevu aldım 4 ayında 43 ölçüldü doktor boyuna kilosuna göre normal dedi içim rahatladı. İlk ayında bebekler çok çabuk gelişiyor her türlü hızlı büyüyor sıkma canını
berkusbalii betvet ay Allah razı olsun ya bunları duymak öyle iyi geldi ki. Demek ki olabiliyor normal bu değerlerde. Bizim doktor da telaş yapmadı takip edelim daha büyücek mi dedi
alpsey betvet bizde 1 ay 4 günlükken gittik 37cm çıktı ama bıngıldak açıklığıjın biraz fazla olduğunu söyledi takip edicez dedi korkmalı mıyım acaba ya
berkusbalii kubraa0606 öyle umuyorum. Nasıl yanlış olcuyolar anlamıyorum ya. Sizin kaçtı kaç olcmustuler
emosss__ Benim eşiminde kafasını büyük oğlumunda kafasını hep büyük. Ben hep sorun edip 50 tane doktor gezdim ama çocukta sorun yok kafasını büyük diye doktor doktor gezme dedi babasına çekmiştir dedi. 2 yaşında hala kafasını yaşıtlarına göre büyük.
berkusbalii emosss__ aslında böyle de olabilir bizim de babamızın kafası büyük. Ama bı anda çok büyüyünce endişe ettim. Sizin olcumler kacti
birprensannesi1 berkusbalii bebeğiniz doğduğunda küveze girdi mi? Küveze girince bir karışıklık oluyor ölçümlere güvenmiyorum yani. Mesela bizim boy baş çevresi filan hep ortalama yazılmıştı ama öyle değild.
berkusbalii birprensannesi1 yok girmedi. Ameliyathaneden almış bebek hemşiresi eşime temizleyip tartıp getircem demiş. Yani hemsire olcmus baş cevresini de
kubraa0606 berkusbalii tam hatırlamıyorum ama başka doktor nasıl ya bu kadar büyümüş olamaz ilk ölçüm yanlıştır gibisinden konuşmuştu