berkusbalii Benim bebeğiminde hızlı büyüdü. Ultrasonla bakıldığında (ultrason benim doktorları ısrarla zorlamam durumunda bakıldı, doktorumuz yine gerekli görmüyordu) sıvı görüldü ama doktorlar takip edeceğiz dediler. Allah’ıma bin şükür ki sağlıklı yaşıtları ne yapıyorsa yapabiliyor.
Rabbim hastalık vermesin evlatlarımıza. Hep sağlıklı hayırlı ömürleri olsun.
Bende zamanında çok araştırdım yedim bitirdim kendimi. Ama oğlum büyüdükçe onun iyi olduğunu gördükçe kendime geldim.
Bebeğinizin başka hiçbir sıkıntısı yoksa sizde benim gibi kendinizi yemeyin bırakın doktorlar baksın takip etsin.