Merhaba.
Bebeğim 38. Haftasında doğdu. Baş çevresi 32 cmdi.
35 günlükken olculdugunde 38 çıktı. Doktor takip edicez hızlı büyümüş dedi. Eşimin kafa yapısı da büyük. Bana bakıp senin kafa yapın küçük ama eşinin ki büyük ona benziyo olabilir dedi. Sadece takip edicez şuanlik dedi. Ama ben bakıyorum aşırı bı büyüme olmuş. Aslında ayına göre değeri normal ama hızlı büyümüş. Var mı başına gelen bilgisi olan