ariaos linaaselin ben tüm aşılarını özel ve devlet dahil kendi takipli doktoruna yaptırıyorum 1 yaşa kadar aylık kontrollerimizi yaptıracağım sonrasında zaten aşılar dışında çok gerekli kalmıyor
eddadogga linaaselin Takibini cocuk doktoru yapması lazım cocuk doktorunuz gidişata göre araya zaman verebiliyor mesela en son 6. Ay kontrolüne gittik ve doktorumuz artık her ay gelmenize gerek yok 9. Ayda görüselim bir sorun olmadıkça dedi ama 6. Aya kadar her ay gördü iyide oldu cünkü kalça çıkıklıgını muayene ederken fark etti doktorumuz ve bizi ortopediye yönlendirdi
mombarbie_ linaaselin 24 aylık bir çocuğum var ilk 6 ay her ay 6.aydan sonra 3 ayda bir şeklinde gittik hep hastaneye sağlık ocağına aşı için gittik sadece ordada bi genel boy kilo baş çevresi bakıldı aşı zamanlarında onun dışında hep hastanede kontrol edildi
mrsheisenberg linaaselin benim oğlumda şimdi 3 aylık oldu. Kendi doktoruna götürürüm çok detaylı inceler her ay. İlk oğlumda ilk 6 ay her ay sonra 9. Ay sonra 1 yaş da çağırdı ondan sonra 6 ay sonra vs.
atakussannesi linaaselin bizim cocuk doktoru 6 aya kadar her ay istedi sonra 3 ayda 1. Şu an 15 aylık hastalanırsa götürüyorum y
newmom2025 linaaselin bebeğim 6 aylık oldu sadece 4 ay götürdük 5.ayda da nezle olmuştu o zaman götürdük onun dışında hastaneler hastalık yeri bence sağlık ocağında da birebir izlemleri takipleri yapılıyor kendim de hemşireyim Ama özel durumlar olur bebek sarılık geçirmiştir veya düşük kg doğmuştur az kg alıyordur vs doktor kontrolü rutin şart
drykrbn linaaselin biz düzenli gidiyoruz yaptığı bişey yok açıkcası nefesini dinliyo ellerinden tutup kaldırıyor kilosu normal vs diyor o kadar 4. Ay gitöeyeceğiz o yzden 5. Ay ds özel aşılar için gidicez
imran0907 alpaslanmom_ kan testimizi 9. Ayımızda yaptırdık doktorumuz öyle uygun gördü en son 9. Ayda görüştük zaten dediğim gibi ama bu aralar yemede sorunlarımız olduğu için gözüm kilo verdi gibi geldi ondan dolayı gitmek istedim yoksa yaşını bekleyecektim 1 ay daha normalde
alpaslanmom_ imran0907 6 aylıkken ve 1yaşında yapılır 1 yaşında yapılmasının amacıda kan değerleri iyiyse kan ilacı d vitamini bunlar bıraktırılır artık doktorunuz o yüzden 1 yaşında çağırmıştır
bebisannesi_ accountant istanbulda mı doktorunuz? Özele gitmeme rağmen hala doktor bulamadım kendime göre
gg3848 bebisannesi_ evet istanbul florance nightingale hastanesinde günay cantürke gidiyorum tavsiye ederim çok iyi bir doktor
aslhnkrts linaaselin bence her ay en azından devlette bi çocuk hekimi , bebeği görmeli , ben hep ilk ay önce çocuk doktoruna götürdüm somra 3 ay arayla daha sonrada yaşını doldurunca . Aşıları sağlık ocağında yaptırdım sadece