acemi_anne36 linaaselin ay 3 aylık olunca düzene giriyo mu sancılar devam ediyor mu 25 günlük çok zorlanıyorum 🥲🥲
bartubebek linaaselin 6 aylık olcak bebeğim her ay doktora gidiyorduk aşılarıda hastanede yaptırıyoruz onlar alanında uzman çünkü sağlık ocağı bazı konularda doktora sorun diyor
gultkn34 linaaselin aşılar için aile hekimine gidiyorum fakat kontroller için hep takipli doktorumuza gidiyorum
alpaslanmom_ imran0907 6 aylıkken ve 1yaşında yapılır 1 yaşında yapılmasının amacıda kan değerleri iyiyse kan ilacı d vitamini bunlar bıraktırılır artık doktorunuz o yüzden 1 yaşında çağırmıştır
yrnyrn061 linaaselin ben ek gıdaya geçene kadar sağlık ocağına gittim 2 aydır da özelden bir doktorumuz var ona kontrole gidiyoruz