linaaselin bebegim 6 ay 6 günlük doğduğundan beri devlet aşısı ,özel aşılar kontrollerde hep doktorumuza gittik.ASM lerde genel kontroller yapılır kilo boy baş çevresi falan,ama doktora gidince ay ay gelişimini takip ediyor.Döneme göre öneride bulunuyor,ek gıda sürecindeyiz biz mesela doktor direktiflerde bulunuyor.Kısacası doktora gitmek daha iyi.