3kedili2bebekli beginnerrmomm ya alerji testleri zaten 2 yaştan önce sonuç vermiyor doğru sonuç göstermiyor bağırsak trpkili olunca kakada kan mukus huzursuzluk vs oluyor ondan anlasiliyor
beginnerrmomm 3kedili2bebekli aynen bizdekiler öyleydi anne sütünü kesince geçti hepsi, rota aşısını yaptırdınız mı
3kedili2bebekli beginnerrmomm evet probiyotik kullandık öncesinde ve sonrasında ama 1 gün yine huzursuz etti
Pamukhanim_ 12betul teşekkürler şuan 16 aylık zaten 1 yaşa kadar almazsa tert yapalım dediler oda 1 yaş kontrollün de 800 gr almıştı zaten
3kedili2bebekli beginnerrmomm doktorunuzun uygun görmesi önemli olan o yüzden canınızı sıkmayın kar zarar olarak bakıyorlar daha kötü etki edecekse yaptirmiyor doktorlar
beginnerrmomm 3kedili2bebekli evet o sıra bayağı kötüydü kararı bana bıraktı ama tavsiye etmem dedi ben de onun üzerine yaptırmaya cesaret edemedim
3kedili2bebekli beginnerrmomm iyi yapmışsınız sikmayin caninizi bende ilk dozu 5 aylıkken yaptirabildim biraz daha buyusunler bir diyet açma deneyelim dedi o şekilde yaptik
3kedili2bebekli beginnerrmomm ben 3. Bebisime gebeyim su an dua ediyorum ilki ikiz ya rahat rahat hiç süt sagmadan emzircem alerjisi çıkmasın reflusu olmasın egzamalı olmasin diye 😂
beginnerrmomm 3kedili2bebekli ayy hayırlı olsun inşallah her şeyi doya doya yaşayın ya gerçekten insanın içinde acı ve ukte kalıyor bu bebeğinizin cinsiyeti ne peki ☺️
3kedili2bebekli beginnerrmomm evet en çokta doğurur doğurmaz kucağıma almak için heyecanlıyım inşallah 😍 kız olacak bu
beginnerrmomm 3kedili2bebekli yaaa çook güzel inşallah benimde bir kızım olurr ikincisi de erkek olacak diye korkuyorum 😆erkekleri içerde zaptedemiyoruz. Doğurunca buraya post açın doğurdum kucağıma aldım evimize geldim diye 🥹🥹🥹
3kedili2bebekli beginnerrmomm acicam inşallah kendimde olursam ve kız çocukta pek farklı değil erkekten dert etmeyin kızım beni daha cok yoruyor 😂
3kedili2bebekli beginnerrmomm yok ya her çocuk bir olacak diye bir şey yok ama yani cidden erkek çocuk yorucu peşinde kosturmasi ama büyüdükçe çok sevgi dolu çok ışıl ışıl bir şey oldu kız çocuk da buyudukce mizirdak huysuz bir şey 😂
beginnerrmomm 3kedili2bebekli erkeklerin romantik damarları var çünkü oğlum şimdiden yapıyor bana jestini de, kızın da şımarıklığı beni cezbediyor 😂😂