12betul ilk 6 ayda çok fazla kilo almıştı yani doğum kilosuna bakıldığında persentil tablosu aralıkları içerisinde sıkıntı yok dedi. 0 ek gıda vardı bizde sadece anne sütü değerlerdede sıkıntı yoktu o yüzden sorun görmedi zaten 11. Aydan 12. Aya da 800 gr alınca sıkıntının olmadığını söyledi. Ben de normal olmadığını düşündüğüm için 4 doktor gezdim ama hepsi aynı şeyi söyledi