3kedili2bebekli beginnerrmomm inşallah geçecek tabi diye umuyorum çünkü bebekken usluydu Allah sizlere gonlunuzdekini nasip etsin sakin uslu tatlı 😍
3kedili2bebekli beginnerrmomm ay amiiin benimde su an beklentim o vaktinde doğsun kucagimda cikayim insallah