Usnac1995 Anne olmak yapılan hatanın ciddiyetini ortadan kaldırmaz. Yanlış bir davranışı hatta hayati bir yaralanma sonucunda sorumsuz davranmış birine öneri verelim çekilelim kenarımıza demek tepkisiz kalmak demektir bu şekilde siz örtebilirsiniz bizler öğretmiyoruz maalesef o kadar geniş ve rahat değiliz. Tepki çocuğun sağlığını tehlikeye atan bir davranışa bu çocuğa bir şey olsa haberlere çıksa dersiniz ki ne biçim bir anne, ne kadar da ihmal ve sorumsuz!!! Göze yüksekten darbe, açık yara, krem sürme, sırf iz kalır diye hastaneye götürmeme, beyin kanaması riskini göz ardı etme ve buna rağmen hastaneye gitmeme kararı kabul edilebilir bir tercih değil ciddi bir ihmaldir. Uyarılar sert olabilir çünkü konu basit bir çizik değil kalıcı hasar, hayati risk ihtimali olan bir yaralanma ve durumun sorumlusu da ebeveyn.