lunalunuay Bakın ben herkesten daha pimpirik biriyim. Koşa koşa giderim, öksürse bile kafamda deli sorular olur.
Evet bayan rahatmış belli ki, ama anneliğine çok çok çirkin şeyler söylenmiş. Yoksa bende hak verdim yorumlara zaten. Hayvan daha çok değer verir ne demek mesela. Bu söylencek şey mi.
Durumunu bilmiyoruz, görmedik ya hani. Böyle abartmasak mı gözle görmediğimiz şeyi?
Zaten aman aman acil bir durum olsa kendide giderdi.