seher178 şaka gibi ya çocuğun göz kapağı yarılmış iz derdindesiniz ve hastaneye gitmek için çok kötü şeylerin olmasını bekliyorsunuz. Çocuğun gözüne bir şeyin düşmesi sorumsuzluğu üzerine bir de tedavi için en kötü ihtimallerin gerçekleşmesini bekliyorsunuz. Bazen çok acıyorum, üzülüyorum bazı çocuklara. Kendi bildiği en doğru sanan ne çok ebeveyn var. Açık yaraya krem sürülürmü ya. Ben hep diyorum keşke postlarda bir tuş olsa da aile ve sosyal hizmetlere bildirim göndersek basarak.