seher178
Arkadaşım ne duymak istiyorsun? Doktorlar fotoğraftan bile baksa yorum yapamayacağı şeyi burda anneler soruyorsun hastaneye git uyarılarına ben biliyorum gerek yok diyorsun. Hem yarıldı diyip hemde bu şekilde rahat ve kendinden emin konuşman gerçekten sinir bozucu. Sen daha iyi biliyorsan sorma o zaman? Ama başlıkta attığın gibi “YARILDIYSA” üstelik göz kapağı acile götürmen gerekir. Öncelik sağlığı için hemde. İz kalır mı kalmaz mı bunu burda kimse bilemez… Hemen korumaya geçmeyin kendinizi.