damlaaa_1 benim bebeğim kolik bir bebek sizi çok iyi anlıyorum çok zor bir durum ve denemelerimi kısaca paylaşayım sizinle belki size de iyi gelir öncelikle sürekli karın masajı yapıyoruz,ayak altlarına haftada iki kere acı elma yapı ile masaj yapıyoruz,çok sıkıştırdığı zamanlarda karnına ince bir bezi ütüyle ısıtıp sarıyoruz,nurse harvey’s gaz damlası kullanıyoruz,Symbiosys probiyotik kullanıyoruz ve çok ağladığı sıralarda beyaz gürültü açıyoruz kucakta sakinleştiriyoruz.(kiraz çekirdeği kemeri denedik bizde işe yaramadı sıcak bez daha rahatlatıcı oldu)