Merhaba bende bir şey sormak istiyorum 4 aylık bebeğimin tek yanağında kızarıklık oluştu egzama gibi. Herhangi değişik birşey de kullanmadım. Nemlendirici krem almamıştım ben hiç acaba kuruluktan olabilir mi? Bebek yağı kullanıyodum o da nemlendirici yerine geçmezmiş. Diş yerleride kaşınıyo sürekli eli ağzında salyası çok akıyo ondan midir acaba? Doktoruna getircemde başına gelen var mı ?