damlaaa_1 daha çok yeni gazının çok olması da normal sadece bu süreçte sakin olacaksın. Benim oğlum 3 ay 19 günlük bende gazından çektim. Ama şuan epey azaldı arada üşüttüğü zaman olıyor gazı ama rahatlıkla çıkabiliyor. Ve kakasını sulu yapıyor ama ⅚ günde bir. Doktor da bana mamasına veya emziriyorsan eğer sütünü sağıp içine Bikaç damla zeytinyağı damlat dedi.Ayrıca ben nurse Hurweyin kimyon suyu içerikli şurubunu ve relactez damlayı kullandım. Bunlar gazını hafifletiyor ama geçirmiyor maalesef. Sadece zamanla bebek büyüyünce gazı geçecek bağırsakları anca gelişiyor. Zor evet ama geçiyor