Olric11 Yanında olumsuz konuşmadığınız çocukları toplumdan koruyamıyoruz. Benim kızım da çok konuşur bazen gereksiz ve alakasız konuşur. Mesela bir gün annemlerin oradaki parka gittik bir sürü çocuk var saklambaç oynuyorlar oynamak istiyor ama çekiniyor aralarına giremiyor kızlardan birisine söyledim büyük o çağırdı bir şekilde gitti ama bu sefer de başladı bir şeyler anlatmaya susmuyor o an ki oyunla alakası yok sonra içlerinden bir kız bu ne kadar çok konuşuyor ya dedi yüzünü ekşiterek birisi de birşey anlatıyor dedi tabi kızıma o şekilde denilmesi çok zoruma gitti daha sonra o kızın da tavukları varmış kızım da hayvanları seviyor peşinden gitti tavuklarını sevmeye kız buna pas vermiyor konuşmuyor kızım sürekli arkasından gidip bir şey anlatıyor kız tenezzül bile etmiyor tabi tavuğu da aldı gitti insan üzülüyor