anonimli AnnaKarenina_ Amin, Allah kocama da sabır versin 😂 annem de böyle demişti evlendikten sonra, 22 sene ben çektim çenesini al biraz da sen çek demişti😂 😂 😂 😂
AnnaKarenina_ Ballilokmam11 benimki hep ses çıkarırıdı bebekken 1.5 ta başladı kelimelere ben sürekli konuşuyordum onunla ben sustum sonra o susmadı hala devam 😂
kimbumadam AnnaKarenina_ Kızımla ilgili en merak ettiğimiz şeydi ses tonu konuşması.. gün içinde zor olmuyo ama sabah varyaaa yankılanıyo kulağımdaa.. Dur diyorum 1 dk kahve alıp geliyim😂
AnnaKarenina_ kimbumadam bende diyordum sesi nasıl olcak konuşcak fln ama her dk anne anne anne diye bişiler anlatıyo😂
Olric11 AnnaKarenina_ oğlum 5 yaşında ve çok konuşuyor anasınıfına gidiyor Cuma günü toplantımız vardı Öğretmen şikayetçi Çok soru soruyor çok konuşuyor tek kusuru buymuş Şimdi pazartesi günü ağzına bant yapıştırıp göndercem rahatsız olmasın öğretmenimiz ne yapayım
AnnaKarenina_ Olric11 ahahahahha başıma geldi kursa gitti ordaki öğretmende aynı sorunu yaşadık durması gerektiği yeri bilmiyor 😂
ArsAyz AnnaKarenina_ İlk çocuğumu konuşturana kadar canım çıkmıştı, hala sessiz bi çocuk gözünün içine bakıyorum konuşsun diye. 4 yaş oğlumda aynı şekilde erken konuşmaya başladı ve hiç sustuğunu görmedik 😄 Lütfen biraz susar mısın deyince beni sevmiyo musun artık deyip küsüyor sus bile diyemiyorum imdat 😄
AnnaKarenina_ ArsAyz benim oğlumu gördüm sanki 😂 aynı manipülasyonu bana yapıyo bişi diyim mi sohbet edelim anne beni artık sevmiyor musun aaaaghh😅
acimavi AnnaKarenina_ 5,5 yaşında kızım da öyle. Ama dün erkek yeğenimle bir aradaydık kızım arada bir 5 dk susuyor en azından😅 parkta oynuyorlar, yanımıza gelip yeğenim bir şey söylemeye başlıyor ve yürüyor, kaydırak üstünde, kayıyor ve hala konuşuyor😅😅
AnnaKarenina_ acimavi attığı adımda bile konuşuyor susmadan aralıksız anlatıyor hayır dinliyorum açıklıyorum ama yetmiyor naparsam yapayım soracak konuşacak bişi illa buluyor 😂🫠
kimbumadam AnnaKarenina_ olsun konuşsunlar iyidir Çok konuşanların depresyon riski daha azmış belki çocuklarda da öyledir🤭
Olric11 AnnaKarenina_ çocuk bunlar robot değilki Çevreye başkalarına zarar vermedikleri sürüce konuşmaları hoplayıp zıplamaları normal değil mi 8.15 derse giriyorlar el kadarlar Komut ile çalıştırmak istiyorlar özellikle yeni nesil öğretmenlerimizin bazıları
esraalic AnnaKarenina_ Ayy darısı başıma konuşsun yeter ki derdini anlatsın tabiki bazen darlanıyorsundur ama konusmamasindan iyidir diye düşünüyorum ☺️
AnnaKarenina_ esraalic elbette kesinlikle derdini anlatsın ama hiç bitmeyen ve susmayan bi duruma dönüştü yatarken bana benim beynim yok mu anaanem neden seni doğurdu diye sorularda sormasın 😂
AnnaKarenina_ kimbumadam inşallah öyledir 😂 çok neşeli mutlu bi çocuk arada bir deliriyo ama olsun o kadarda
AnnaKarenina_ esraalic Rabbim hepimize kolaylık versin inşallah 🙏🏻 birini getirdim diğeri de peşinden geliyo yavaş yavaş 😂