Sizi kendinize istediğinizi almak konusunda kısıtlayıcı tavır takınmaz, doğum gününüzü de unutmaz ise sevgililer gününü hediyesiz geçmesine hiç takılmayın bence.😊 Eşten gelen hediyeyi sosyal medyadan paylaşmak çok çiğ bir hareket, kendine yakıştıran yapabilir tabi. Aynı evin içinde hediyeleşiyorsunuz işte, kime neyin ilanı😅
Dün bütün gün dışarıdaydık, genç kızların ellerinde çiçekler görünce 14 şubat olduğunu fark ettim. “Ben bi X ablayı arayayım da sevgililer gününü kutlayayım” dedim. Eşim de “aa bugün 14 şubat mı” dedi ve dalga geçtim insanları da mı görmüyorsun diyerek. Bizde ilk günden beri böyle.😅