Naciyeylmz cuma günü iş çıkışı beni işten aldı kendisi izinliydi o gün eve giderken çiçekçiye götürdü kendi çiçeğimi bana aldırmayacaksınz heralde dedim sen arabada bekle ozaman dedi bende geldim artık dedim çiçekçiye girdik ben istemiyorum kızıma al dedim.kızımıza aldk çiçek.14 şubatta da akşam 7 ye kadar çalışacaktı iş çıkışında da yemeğe gidecektik ama saat 20:00 da trabzon fener maçı varmış yemekte iptal oldu evde yedik:)