hk29 benimki 1,5 aylik olacak ramazanda. Tutmaya niyetlenmistim ama gidişat cok zorlanacagimi gösteriyor. Gün boyu ağlar sekilde, kucağımda sürekli. Gündüz uykusunu 2-5 arası yapıyor onun dışında uyku yok.
Yemek konusunds zaten sıkıntı yaşıyorum tutsam mi diyorum ama arads en azından kan ter icinde kalinca su içebilecegim. Bilmiyorum. Kazasını tutmak da zor oluyor. 5 sene once hamileyken tutamamistim mesela. Hâlâ duruyor o borçlarım