hk29 sütten ziyade 2 çocuğumda sabah 6 da kalkıyor ben ondan korkuyorum. Sabahtan kalacağız akşama kadar nasıl dayanacağım bilmiyorum. Küçük olan emiyor, Büyük olan öğlen uykusu yapmıyor bütün gün koşturmaca kaos. Böyle durumda olan var mı nasıl plan yaptınız?