pamukkizinannesi050824
İlahiyat bölümü bir sene okudum
Konu emzirme değil bebeğin beslenmesi değil her zorlukta Allah kolaylık vermiştir
Bebepin 2 yaşında emziriyorum diye tutmamak ne demek demişsin.
Ama annenin durumunu bebeğin yediği yemekleri bilmeden yazmışsın.
Benim kızım 1 yaşında ekgıdada yiyor anne sütüde ama ben emzirdiğim için şekerim gayettabi çok hızlı düşüyor.
Yüzüm karıncalanıyor başım dönüyor gözüm kararıyor.
Emziriyormjşsunuz bilmeniz lazım aslında aç kalınca yaşamadıysanız şanslısınız.
Her insan bir değildir her bünyede bir değildir kimseyi orıç tutmuyor diye yargılamayın.
Hamilelik emzirme regl ve zaruri durum haricinde orucumu tutmamazlık yapmadım.
Ama biliyorum kendimi zora sokacak sağlığımı düzensiz yapıp bebeğime bakamayacak durumda kendimi zorla oruç tutturmakta uygun değil.
Ayrıca tutmuycam diyenlerede ne yaşadığını bilmiyorsunuz örneğin dedim ben ama ben bugün sahura kalktım sahurumu yaptım 11.30 a kadar su bile içmedim (niyet etmeden denedim kendimi)
Cocuğumu 3 defa emzirdim ve gözüm kararmaya başladı memeyi bıraktırma şansım yok? Gece sabaha doğru uyku arasında herşekilde acıkıyor öğlen kahvaltısını hazırladım öğle uykusu öncesi tekrar emmek istedi bayabaya.
Gözkerim karardı ve tansiyonum düştü bayılacaktım ve o an vicdan sızlamam geçti ve sağlığım geldi gözümün önüne halsizlik tansiyon düşüklüğü şeker düşüklüğü yaşadım