Egebey ben devlette yaptım,normalde kontrollerime filan hep özele gidiyordum ama aniden suyum geldi telaş yaptım,alt komşum ebe ve devlet hastanesi bize çok yakındı,hemen ebe komşuma gittim muayene etti ama suyum sızıntı şeklinde geliyor diye araştırma hastanesine yönlendirdi,bir test yapmak için, neyse gittikten sonra doktor açıklık var diye çıkış yapmama izin vermedi,ben hemen herşeyimi çıkartıp hastane önlüğü giyip telefonum dahil alınarak odaya çıktım,o duygu çok kötüydü,etrafımda sancı çekenler vardı doğum yapanlar vardı,akşam vardiyasındaki hemşireler berbattı saçma sapan ilgileniyordu,sadece arada stajyer eveler geliyordu onlar çok iyiydi,sabah değişen doktor çok iyiydi hemen acil sezeryyana altındım,bebeğin kalp atışını duyamıyordu,doğumu yaptıran doktorum çok iyiydi,sonra 3 gün kaldım tertemizdi ve çok ilgililerdi
Bence biraz şans meselesi,inşallah hep karşınıza iyi ve merhametli insanlar çıkar