Egebey ben devlet Hastanesi’nde doğum yaptım. Allah yüzüme baktı doğum ekibim çok iyiydi. Onlardan rica ettim bana nazik olun sevecen yaklaşın ilk doğumum çok korkuyorum diye, doğum boyunca Allah razı olsun sizden diye diye bir hal oldum. Hala derim Allah onlardan razı olsun beni hiç kırmadılar,üzmediler, doğum sürecini onlar sayesinde çok güzel atlattım. Bana kalırsa en önemlisi birbirimizi anladık bana mesela hiç şunu yap hadi diye baskı yapmadılar ben sancım geldikçe ıkınacağımı bunu bildiğimi söyledim. Sancı geldikçe ıkındım sancı gittikçe beni hep motive ettiler .