Egebey Devlet Hastanesi’nde doğum yaptım yanımda refakatci olmamasına rağmen çok ilgilelirdi.Guzel baktılar,tedavilerimi aksatmadan güzel yaptılar çok şükür.Taburcu olmam gerekirken sırf bebeğim yoğun bakımda ,evim hastaneye uzak diye bir kaç gün özellikle fazladan kalmama müsaade ettiler bu sayede bebeğimi emzirip,gün boyu onunla ilgilenebildim.