gizememre ben de çok büyük heveslerle götürdüm ama hayal ettiğim gibi olmadı. Kızım 2 yaşında. İlk yarım saat serbest oyun vardı. Kızım akranlarına yanaştı onlara bişiler vermeye çalıştı iletişim kurmaya çabaladı ama diğer çocuklar hiç oralı olmadı, duymuyor gibi yaptı. Her çocuk bi oyuncağın başında kendi çapında oynuyordu. Sonra etkinlikler başladı, bizimki 2 dk sonra sıkılıp masadan iniyor ve tekrar oyuncaklara dalıyordu. Adeta oyuncak mağazası gibi davrandı oraya. Öğretmenler de aktif olarak müdehale etmedi açıkçası. Birbuçuk saatlik vakit geçirme alanı gibi oldu. Seansı da 450 lira. Yani o paraya her hafta oyuncak kitap alsam daha karlı diye düşündüm. Halbuki beklentim yaşıtları ile iletişim kurup oyun oynamasıydı.
Bir de ben evde sürekli ilgileniyorum, aktiviteler yaptırıyorum. Sürekli iletişim ve ilgi halindeyim. Benimle geçirdiği vakit oradaki vakte göre daha kaliteli geldi bana. Belki benim tecrübem kötüydü bilemiyorum.