gizememre 12 aylıkken basladık suan 14 aylık 2 aydır gıdıyoruz haftada 1 olmak uzere oyun grubuna goturme maksatım kendı akranlarıyla bır arada olması yoksa orada yapılan herseyı bız evde bebegımle tek yapıyoruz ama bebegımın aynı yasıt cocukları gorup paylasmayı oyun oynamayı daha farklı seyler ogrenmesını ıstedıgım ıcın gonderıyorum suanlık memnunum bıze ıyı geldı devam edecegız